Stephanie Cheng – 愛得耐 : Love For Long (featuring Hanjin)


“Love For Long” by Stephanie Cheng ft. Hanjin
Beat Beat

當你玩真心
如絕無疑問得到好高分
如任何時分擁抱你身很有手感
如突然淪陷諗諗玩結婚
寧願要樹唔揀樹林

# 我怕你對慣我好
我怕你最當我寶
我怕你既愛發mo
終於有朝插兩刀(I’m roadrunner) #

* 一愛得耐梗有傷害
純白婚紗可愛
殘舊變色咁點去改
一愛得耐立即閃開
無謂綁手綁腳
凡事過多精彩變忍耐 *

諗真如入迷魂陣邊個想犧牲
如劇情遺憾邊個可翻身
寧願無名分釜底抽薪
逃亡后我又心繼續痕

Repeat [#] x 1

一愛得耐立即閃開
無謂綁手綁腳
凡事過多精彩變忍耐

真好彩被你比我說得快
好過親口說出來
還好我的面子還在
你剛說了什麼 呀…沒事
隻因為內疚而自言自語
隻不過是不能解釋
多麼心痛讓你離去
其實你永遠都會在我心中
在不在一起不比愛過你的負擔重
你根本沒愛過我
每當我說我愛你你都不信隻聽見

今天很好
誰人是明日幸福路
今天不好
原來深愛更糟隻好各走各路
今天很好
誰人是明日幸福路
誰能保証好心好報
又愛又怕又要做

Repeat [*] x 2

Partial credits to music.myrice.com
Edited by Alice @ Starz Central

Leave a Reply

